Letecká škola AeroJOB

1 letová hodina:

130€ bez DPH (včetně paliva)

Letecká škola AeroJOB nabízí všem, kteří by měli zájem o leteckou kariéru, možnost získání pilotních kvalifikací od 0 až po CPL. Letecká škola má báze na Slovensku, kde probíhá výcvik především na našem novém letounu VIPER SD4 RTC. Jedná se o první cvičný letoun prodávaný na trhu.

Naše letecká škola poskytuje letecký výcvik Od 0 až po ATPL:

  • PPL (A)
  • Crosscountry Timebuilding
  • VFR Night
  • IFR
  • MEP
  • CPL
  • ATPL Theory

Výcvik PPL zahrnuje:

  • Více než 45 letových hodin
  • Teoreticku výuku PPL v rozsahu 100 hodin

Výcvik 0 – ATPL zahrnuje:

  • Nejméně 200 letových hodin v letadle a leteckém simulátoru
  • Kurz ATPL teorie v rozsahu 650 hodin
  • Délka výcviku je minimálně 18 měsíců

Vstupní požadavky pro zahájení výcviku:

  • Minimální věk pro zahájení základního výcviku na letounech je 16 let
  • Uchazeč musí být před prvním sólovým letem držitelem Zdravotní způsobilosti I. nebo II. třídy

Naše výcvikové báze: Ražňany, Košice, Bratislava, Benešov, Brno a Hradec Králové.

Letoun Viper SD4 RTC

Letecký výcvik PPL včetně crosscountry a timebuilding provádíme na našem novém letadle Viper SD4 RTC. Jedná se o dvoumístný, celokovový dolnoplošník, který je vybaven moderní avionikou Dynon Avionics. Naši klienti měli možnost se účastnit přímo výroby letounu ve výrobní firmě Tomark.

Proč právě Viper

  • Celokovová konstrukce letadla – celkové nízké náklady na funkčnost a komplexní údržbu, bezpečnost a dlouhá životnost
  • Prostorná kabina s vynikajícím výhledem zajišťuje pohodlí i při dlouhých letech
  • Špičkové letové vlastnosti, rychlost a letovou stabilitu ocení nejen zkušení piloti, ale i letecká výcviková střediska, letečtí instruktoři a jejich začínající piloti
  • Nejmodernější avionické technologie – rozsáhlé využití, vynikající kvalitativní vlastnosti a prvotřídní design
  • Nejmodernější letové, navigační, komunikační a monitorovací systémy s velkými LCD displeji zaručují vynikající přehled
  • Nízká spotřeba pohonných hmot, minimalizace provozních nákladů
  • Excelentní výbava a vynikající letové vlastnosti dělají z letadla Viper skvělý prostředek na cestování, letecký výcvik I vlekaní bezmotorových letadel

TomarkAero

TomarkAero je výrobce celokovových sportovních dvoumístných letadel Viper SD4 a SKYPER GT9. Letadla jsou navrhována pro kategorie Ultralight (UL) a Light Sport Aircraft (LSA) a jsou ideálním řešením na cestování, letecký výcvik a vlekaní bezmotorových letadel.

Více informací o společnosti Tomark naleznete na jejích webových stránkách.

Chcete se stát pilotem?

Včetně přípravy na výběrové řízení v aerolinkách

Partnerská letecká škola F Air

F Air je letecká škola, která využívá především báze v Benešově u Prahy, nicméně má i další báze, na kterých nabízí letecký výcvik, jako Praha-Letňany, Brno-Tuřany nebo Příbram.

Letecká škola F Air zabezpečuje pro klienty AeroJOB pokračování výuky IFR/MEP/CPL/ATPL Theory.

Další informace o letecké škole naleznete na webových stránkách F Air.

Partnerská letecká škola DSA

Letecká škola DSA sídlí na letišti v Hradci Králové a zabezpečuje pro klienty AeroJOB pokračovací výcviky IFR/MEP/CPL/ATPL Theory.

Další informace o letecké škole naleznete na webových stránkách DSA.

Časté dotazy

Chci se stát dopravním pilotem, musím mít vysokoškolské vzdělání?

Ne, nemusíte. Stačí Vám maturita. Ovšem může se stát, že některé letecké společnosti budou vyžadovat vysokoškolské vzdělání (záleží na požadavcích dané společnosti). Všeobecně ale vysokoškolské vzdělání není třeba.

 

Jak dlouho trvá výcvik od 0 – ATPL?

Ideální doba výcviku je cca 24 měsíců. Ovšem záleží na Vašich časových možnostech, jelikož výcvik děláte ve svém volném čase.

 

Budu stíhat chodit do práce během výcviku?

Ano, pokud budete dělat modulový výcvik. Většina našich klientů chodí do zaměstnání, ze kterého si financují letecký výcvik. Ten pak provádějí ve svém volném čase.

 

Kdy můžu začít s leteckým výcvikem – PPL?

Věk žadatele musí být minimálně 15 let v době začátku výcviku, minimální věk pro získání licence PPL je 17 let. Před prvním samostatným letem musí být držitelem zdravotní způsobilosti MED II.

 

Jaký je věkový limit pro práci pilota?
Pilot, který dosáhl věku 65 let, nesmí být nasazován na lety obchodní letecké dopravy. Věkový limit je tedy 65 let.

 

AeroJOB spolupracuje s Českou spořitelnou v České republice a s VÚB bankou na Slovensku.

Letecký výcvik

Společnost AeroJOB zabezpečuje letecký výcvik ve vlastní letecké škole na Slovensku a v České Republice ve spolupráci s leteckými školami F Air a DSA.

CENÍK VÝCVIKU NA LETOUNU VIPER

EN

Pro piloty

Pro letecké společnosti

AeroJOB, s.r.o. (CZ)

Aviatická 1092/8

161 00 Praha 6

Czech Republic

+420 774 284 275

AeroJOB, s.r.o. (SK)

Letisko Košice - Barca

041 75 Košice

Slovakia
+421 918 234 516

info@aerojob.cz

aerojob.sk

aerojob.sk